سال نو مبارک

                           

به هنگام خزان در این خراب آباد بنشینم  /   بهار آمد که بهر وصل او بار سفر گیرم

 

نوروز می آید و طراوت بهار را به میهمانی چشمهای مهر و دوستی تو می آورد.

 

نوروزر بر مفرشی سبز ، ترنم باران بهاری را در گوش برگها زمزمه می کند.

 

با نوروز زندگی کنیم و با بهار سر سبز شویم.

 

قدوم گل افشان نوروز و بهار زندگی سر سبزتان مبارک باد.

                                                                

                                                                              همیشه مهربان

می خوام بگم اما...

 

وقتی تو رویاهام  تورو می بینم تبسم می کنم می خوام بگم عاشقتم

 

می خوام بگم جون منی می خوام بگم دوستت دارم اما زبونم می گیره

 

وقتی تواین دنیا تنها و ساکت بودم

 

داشتم هلاکت می شدم  

 

همه ی  دلهره ام  اینکه بهت می رسم یا نه

 

آخه تو تمام رویای و زندگی من هستی

 

اگه اینها رو  بهت نگفتم  

 

خواستم از چشمات نیفتم

                                                همیشه مهربان

چی مهمه

 

مهم نیست که پیشم نبا شی یااینکه ازم جدا باشی

 

 مهم نیست که به یادم نباشی یااصلاً دوستم نداشته با شی

 

 مهم نیست که مرا در یاد نداشته باشی

 

مهم این که در قلب من جای داری

 

و من تا ابد عاشقانه می پرستمت.  

 تا ابدیت...

همیشه مهربان

بخشش

 

هر آنچه را که آزارم داده است می بخشم و عفو میکنم

هر آنچه که مرا تلخ و ناشادمان کرده است هر آنچه که مرا از نفرت و انزجار لبریز کرده و در برون و درون همه چیز را 

گذشته و حال و آینده را

و اینک خود را می بخشم و عفو می کنم

به امید اینکه روزی تو هم مرا ببخشی و عفو کنی

به امید آن روز

همیشه مهربان

من همیشه مهربونم ،  شانه ام همه خواهش ، واسه ی تو که عزیزترینی دستای من پر از نوازش

 

سربزار به روی شانه ام تا باهم بریم به خواب رویاها من واسه ات قصه می گم از روزهای

شیرینی که در انتظارمونه من می خوام با تو بمونم تو که از قصه هایی ،تو که از آسمونایی تو

 

که همیشه تو فکر رفتنی  اما من خسته به فکر خواهش موندن ، من می خوام با تو بمونم آخه

 

وقتی که تو نیستی تن من همش میشه خواهش خواستن واسه ی توکه  همیشه جون پناهی

برای این تن خسته آخه تو معبود منی پس شکنجه پنهان سکوتت برای چیست اون آشکار کن

 

و زیباترین حرفت را بگو و هراس از آن ندار  که بگویند سخن بیهود می گویی که حرف ما

سخن بیهودگی نیست

 

چرا که عشق خود بیهوده نیست عشق خود فرداست عشق همیشه است

همیشه مهربان