رفتی و با رفتن تو دیگه غروب آرزوهام رسید

آسمون آرزوهام دیگه بی ستاره شده

می دونم دیگه واسه همه غریبه شدم

ای کاش خدا بدادم می رسید

ای کاش دیگه این همه فاصله میونم نبود 

دیگه نمی دونم واسه رسیدن به تو باید چی کار کنم...

می خوام دیگه فراموشت کنم

آره فقط باید فراموشت کنم

این آخره کاره من

 

          همیشه مهربان

نظرات 1 + ارسال نظر
تینا پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:29 ب.ظ http://www.tina-tina-tina.blogfa.com

سلام بر غنچه نو شکوفته ی باغ وبم................

خوبی فدات شم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خوبرویان جهان رحم ندارد دلشان

باید از جان گذرد هر که شود همدمشان

روزی که سرشتند ز گل پیکرشان

سنگی اندر گلشان بود و همان شد دلشان

منتظرتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم عزیزم


xxxxxxxx______xxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxx___xxxxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxx
____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
______xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_________xxxxxxxxxxxxxxxxxx
___________xxxxxxxxxxxxx
_____________xxxxxxxxx
______________xxxxxx
_______________xxxx
_______________xxx
______________xx
_____________x
___________

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد