بدون تو دلم گرفته

چی می شد که این دل دیونه من به شهر چشمات عادت نمی کرد

انوقت پرستوی نگاهت از دل آشفته ام هجرت نمی کرد

چی می شد اولین روز جدایی برام تا قیامت شب نمی شد

تا وجود پاک و سرشار از امیدت گرفتار سکوت شب نمی شد

دیگه نمی خوام عاشق باشم

می خوام عشق و فراموش کنم

دیگه برام عشق مفهومی نداره

چون بدون تو دنیا برام معنی نداره

ولی هنوز دوستت دارم

هنوز هم با خاطرات عشقت زندگی می کنم

اگه روزی هم صد بار بمیرم باز هم عاشقتم

باز هم می گم عاشقتم دوستت دارم

برای همیشه

ـ خدایا از تو می خواهم که عشق ورزیدن را به من بیاموزی

آخه می خواهم عاشق باشم

می خواهم عاشق بمانم  برای همیشه ـ

                                                           همیشه مهربان
نظرات 1 + ارسال نظر
شمیلا شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:55 ق.ظ http://khalvatgah-yek-ashegh.blogsky.com

سلام امیدوارم عاشق بمانی برای همیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد